Jak objednat a nahrát tisková data?
Objednání tisku je velmi jednoduché. V horním menu nebo v obrázkovém menu pod hlavním bannerem vyberte příslušnou kategorii produktů a pokračujte dále výběrem konkrétního produktu. Po jeho rozkliknutí lze pomocí roletek konfigurovat parametry tisku. V popisu produktu se dozvíte bližší informace o materiálech produktu, dodací lhůty a specifické informace k přípravě tiskových dat k danému produktu. Na stránce produktu máte možnost stažení šablon jednotlivých tiskovin. Po nakonfigurování produktu je potřeba připojit Vaše tisková data. Ta je potřeba k produktu nahrát ještě před vložením nakonfigurovaného produktu do košíku. Pokud tisková data nepřipojíte, je možno je zaslat dodatečně mailem nebo přes webovou úschovnu. Aktuální limit pro nahrání tiskových dat je 100 MB pro jeden produkt.
Tisková data nahrajete kliknutím na tlačítko "Nahrát tisková data umístěné pod konfigurátorem produktu. V nově otevřeném okně vyberte potřebný soubor k tisku a potvrďtě tlačítkem "Otevřít". Pokud chcete k produktu připojit více souborů, je potřeba je vybrat všechny najednou, s přidržením klávesy SHIFT. Pokud budete přidávat jednotlivé soubory postupně, na server se nahraje pouze ten poslední přidaný. Soubory na server nahrajete kliknutí ma tlačítko "Do košíku". Stisknutím se soubory začnou nahrávat a po úplném nahrání se celý produkt vloží i s daty do košíku. V případě větších souborů a pomalejšího připojení může toto nahrávání trvat déle, vyčkejte tedy na další krok e-shopu, který vás po nahrání vybídne k další akci. Pokud chcete konfiguraci produktu již vloženého do košíku nějak upravit nebo nahrát jiná tisková data, je potřeba chybný produkt z košíku smazat a nakonfigurovat znova i s novým nahráním tiskových dat. Pokračovat můžete výběrem a konfigurací dalšího produktu nebo přejít do košíku a dokončit objednávku vyplněním fakturačních a dodacích údajů, přejít na výběr způsobu platby a objednávku dokončit.
Objednávku lze uhradit buď převodem na účet FIO banky pomocí QR kódu, který se Vám zobrazí po ukončení objednávky a dorazí i v potvrzení objednávky do Vašeho mailu a nebo jednou z online možností přes platební bránu ThePay.
Pak je to již na nás, Vaše data zkontrolujeme a v případě bezchybnosti budou předána do výroby. Pokud najdeme chybu, kterou nejsme schopni sami opravit, budeme Vás kontaktovat s dalším postupem a návrhem, jak chyby v datech opravit. Po zhotovení zakázky Vás budeme informovat formou mailu a SMS zprávy. Zásilku můžete očekávat do dvou pracovních dnů po expedici. Pokud máte objednáno více produktů s rozdílnou dodací lhůtou, budou produkty odesílány samostatně tak jak budou dokončovány ve výrobě. Z logistických důvodů nejsme schopni hotové zakázky skladovat a kumulovat je do jedné zásilky.